rss
twitter
    Afla ce dezbat acum, urmareste-ma !

sâmbătă, 12 septembrie 2009

Un nou blog politic ?

Vreau un blog de date si analiza
nu pareri aruncate aiurea !

Eu sunt Ionut si stau in "minunatul" oras Galati. E foarte frumos aici, avem palmieri, carute si fum de combinat care te face mai fericit pe zi ce trece. E ceva normal ca de' .. doar traim in "Tara Minunilor" cum imi place mie sa zic. Dar sa lasam orasul, sa revenim la scriitura asta si sa va zic ce m-a facut sa realizez blogul asta (nu ca n-ar fi destule bloguri politice). Zilnic iau ca multi galateni autobuzul sa ajung la munca, ce treaba are autobuzul cu politica ? Inca ce are! Totul incepe de la prima persoana mai in varsta care isi imparte nemultumirile cu restul calatorilor. Va urma o adevarata disputa, exact ca in media, ce duce la dezinformarea cetateanului deoarece multi nu stiu exact ci doar "au auzit" ce-a facut cutare om politic. Imi place sa fiu informat si sa fiu mai la zi cu toate si uite asa am vazut ca multe informatii circula de la om la om, de la ziar la ziar ca telefonul fara fir. Vreau sa opresc asta (stiu ca vreau multe ...), vreau ca fiecare din noi sa stie ce si cum s-a facut, vreau sa fac o sursa reala de informatie. Bloguri politice sunt mii dar eu vreau sa fac ceva bazat mai mult pe date exacte si mai putin pe dispute. Vreau fapte nu pareri.

Fii judecator nu indiferent !

Stiu ca daca deschid geamul vad destui oameni pentru care politica din Romania este un dezastru. Si sincer tot ce vedem si ce auzim in media ne duce pe toti cu gandul la asta. Daca intrebi un om pe strada cu ce partid ar simpatiza sau ar vota primesti de fiecare data acelasi raspuns :

Pe cine sa aleg dom'le ca toti fug dupa ciolan toti vor sa fie la putere toti zic ca au facut multe sau ca vor face multe dar eu nu vad nimic. Dar ce-au facut ei pentru noi ? Unii din noi o ducem rau, altii mult mai rau. Stiu un lucru: pe oricine as alege tot la fel va fi.

Si asta e ce auzi de la fiecare om, de la fiecare roman in ochii caruia se poate citi dezamagirea. Eu am inceput blogul asta nu sa continui zarva care este deja pretutindeni, nu sa pun paie pe foc ci sa arat prin date exacte (date obtinute prin documentari) ce s-a facut intradevar din toate promisiunile care ni s-au facut. Motivul ? Daca stim cine, ce si cat au facut putem sa ne formam o opinie, putem sa renuntam la indiferenta si prin asta sa ne ridicam. Multi zic "unde esti tu Tepes ...?" eu zic deschide ochii sa vezi si fii tu Tepes nu astepta miracole !
Am sa incep sa va aduc informatii incepand de Marti, 15 Septembrie, cand sper eu voi termina de realizat prima documentare. Va multumesc si va invit sa ma mai vizitati !

Niciun comentariu: