rss
twitter
    Afla ce dezbat acum, urmareste-ma !

luni, 28 septembrie 2009

Parc nou pentru Galati

Si uite ca intr-un final am reusit sa aflu mai multe despre subiectul pe care vi l-am promis. Dupa vre-o zece usi deschise pe la sediile unor partide din Galati, dupa cateva intrebari puse muncitorilor care construiesc parcul si dupa citirea articolelor de pe internet si din ziare despre acest subiect pot sa va spun cateva lucruri interesante.

Presa ne „Rezuma” Adevarul !

In ziare si pe internet scria ca domnul viceprimar a „anuntat” faptul ca de azi inainte copii din zona blocului vor avea un nou parc in zona blocului G2 in Micro 20 (Cartierul situat in apropierea iesirii din Galati spre Braila), un parc de 874 mp cu 1 tobogan dublu, 1 balansoar, 1 leagan cu 2 scaune si 1 element oscilant. Parcul este realizat de o colaborare intre SC Pallegrini SRL (O firma din Galati) si Linde Gas (O firma germana). Deasemenea parcul asta costa cam 16.000 lei. Cam atat ne spune presa si internetul.

Realitatea Spune mai Multe !

Dupa ce am aflat treburile astea pe internet mi-am zis sa ma duc si eu sa vad unde e parcul asta, pentru ca in „Tara Minunilor” totul e posibil. Si uite ca, spre surprinderea mea chiar exista un parc in constructie in zona blocului G2. M-am luat un pic la vorba cu cativa muncitori de la care am aflat ca ei nu stiu exact, dar vine din cand in cand un domn Ion Dumitru care se intereseaza de progresul pe care il fac.
Va dati seama ca am plecat cu doua intrebari de acolo. Cine este acest domn Ion Dumitru si ce treaba are el cu parcul „anuntat” de primarie ?
Raspunsurile mi le-am luat de la sediile partidelor, unde am aflat ca practic acest Ion Dumitru (PD-L) a facut proiectul pentru parc si a contactat firma germana pentru al construi. De ce s-a implicat domnul viceprimar (PSD)? Pentru ca terenul este al primariei.
Practic domnul Ion Dumitru a facut proiectul, a contactat firma germana si primaria a "dat" terenul. Cata lipsa de bun simt ! Unii se straduiesc, "alearga" sa faca ceva pentru orasul nostru, iar cel care da o semnatura isi iau toate meritele. Unde va este bunul simt domnule viceprimar ? Incep sa cred ca deveniti un "Nicolae II", numai el promite multe, nu face nimic si isi ia toate meritele.


Ce s-a facut mai pe scurt ?

  • Se face un parc, ceea ce e bine.
  • Se „sufla” meritele, ceva tipic anumitor „veterani” din politica romaneasca, ceea ce e trist.

Surse Online :

Niciun comentariu: